Pisałem ostatnio o Janowiczu i o tym, że Polacy to taki naród co „narodowo kocha” zwycięzców a po pierwszych słabszych chwilach tychże zwycięzców „narodowo już ich nie kocha”.
Pisałem też, że ludzka wiara w potencjalnych zwycięzców jest bardzo podobna do procesu jaki podejmuje firma, która chce zainwestować w potencjalnego zwycięzcę. Tu może poza kalkulacją ekonomiczną, wizerunkową i paroma jeszcze innymi elementami ważnymi dla inwestora reszta też w jakimś stopniu opiera się też na intuicji.
Zaryzykowała i tak zrobiła na początku roku firma Atlas zostając głównym sponsorem Jerzego Janowicza. Wcześniej też m.in. Nordyński Peugeot Łódź i potem też sam Peugeot do promocji modelu Peugeot RCZ.
Poniżej prezentuję kilka „ciepłych” fotek z nocnej realizacji przystanku tramwajowego Janowicza w Łodzi dla firmy Atlas.
Poza tradycyjną metodą wyklejania zastosowana została w pełni ekologiczna „farba jogurtowa” /to pomarańczowe podłoże imitujące kort ziemny/ oraz wykonanych zostało kilkanaście reklam przystanku w technice Wodnego Graffiti.
Ze Starego Bloga
Janowicz Kupil Przystanek Tramwajowy … ?
5 comments on “Janowicz Kupil Przystanek Tramwajowy … ?”
Comments are closed.
Świetne 🙂
Róg Kilińskiego i Północnej 🙂
Ciekawe. Dawno nie byłem w mieście, więc nie widziałem.
Dzięki 🙂
Świetne :>